Ranní kávy

K ranní kávě: Výklady od pro Popelky … napořád

2 Shares

Ukončily jsme právě všechny hodiny tarotové školy, holky jsou zcela plnohodnotné a způsobilé pomoci druhým, svým blízkým a někdy i jedna druhé. A ony samy přišly s tím, že bude hezké navzájem si pomáhat v nějaké stálé rubrice tady na magazínu…

 

Tak jo!!

 

Myslím, že to je skvělý nápad, že vám všem tato skupina dívek, vykladaček udělá radost svou ochotou a zájmem o potřeby ostatních.

 

26295NGN.jpg

 

Do diskuze pod tento článek, jehož obsah bude i trvalým odkazem na HP po pravé straně pod bannýrkem, který už tam je, můžete, když budete potřebovat, napsat dotaz.

 

Některá z holek se ho pak ujme, vyloží a diskuze vepíše odpověď.

 

No a já? … laugh

 

Já nějaké výkladové Popelení časem udělám, ale kdo to dělá, ví, že se čas od času stane, že člověk musí dočasně zvolnit.

 

Jsem proto doslova blažená, že mám teď plnohodnotný záskok a mohu se věnovat přípravě nového turnusu a také runové škole a malé, krásné Jahůdce.

 

Šetřete si naše holky, ať se kočenky brzy neunaví.

 

Jsou skvělé!!

 

Míša K.

A všechny absolventky tarotové školy.

 

P.S. Pokud budou ostatní z osobních škol chtít, budeme rádi, když se jako vykladačky k holkám přidají.

 

Michaela Kudláčková


Michaela Kudláčková (Yáma) 21.8.1968 „Lev“ on Facebook
Michaela Kudláčková (Yáma) 21.8.1968 „Lev“
Miluje téměř syrové maso, všechny plody moře, sladkosti a mýdlové vůně. Libuje si v Astrologii, vaření a humoru jakékoli barvy.
Obdivuje staré kultury a západy slunce. Má zvláštní schopnost ztrácet důležité písemnosti.
Ráda by osobně mluvila s Máří Magdalenou.

Hodnocení k článku

Subscribe
Upozornit na
462 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marcis
Marcis (@marcis)
19 dní před

Je to škoda, nic moc se tady neděje. Hodně mi chybí i Ranní káva od Míši. Mohla by se nám aspoň ozvat, proč to tak je.

sensitiveskin
sensitiveskin (@sensitiveskin)
22 dní před

Ahoj všem, výklady šly nějak do kopru – škoda sad Kdeže loňské Popelky jsou…

soptik
soptik (@soptik)
1 měsíc před

dobrý den,
pokud by bylo možné mi kouknout do karet na mne a mojí dceru. Je to boj veliky. Dcera narozena 20,1.2007, já 19.3.1976. Hodne spolu dosti bojujeme. dcera si chce již svůj život řídit sama, což plně akceptovat v tomhle věku nemohu, nechci. děkuji za radu i.

MiriamlaFay
MiriamlaFay (@miriamlafay)
Reply to  soptik
12 dní před

Krásnou neděli milá Soptík. <3 Dcera je hodně silná osobnost a čím více ji budete promlouvat do duše, radit či se snažit nějak pomoci, tím více se Vám bude uzavírat. Karty ukazují, že je třeba si uvědomit, že teď je už ona zodpovědnost na ní, na jejich bedrech a nikoli těch Vašich. Ona Vás miluje, ale nechce, abyste ji pomáhala dále, chce jen, abyste ji byla oporou když to bude potřeba a ona si i o pomoc řekne sama. Ukažte ji svoji bezmeznou lásku, která ve Vás je, buďte ji nejen báječnou maminkou, ale i přítelkyní. Je ve věku, kdy… Číst vice »

sensitiveskin
sensitiveskin (@sensitiveskin)
2 měsíců před

Dobrý večer, zajímalo by mne, jak se bude vyvíjet vztah dámy 21.8.1966 a pána 29.7.1965. Děkuji.

MiriamlaFay
MiriamlaFay (@miriamlafay)
Reply to  sensitiveskin
12 dní před

Milá Sensitiveskin, vztah mezi těmito dvěma lidmi může být hodně zajímavý, jde totiž o zajímavé spojení dvou silných osob. V případě dámy je jasné a evidentní, že je silná jako lvice, která se stará a miluje. U pána jde zase o muže, který je akční, neotřelý a není s ním žádná nuda. On je narozdíl od ní hodně živočišný tvor a chce vztah se vším všudy. Co však může být kámen úrazu je to, že dáma může cítit potřebu mít vše pod svou kontrolou a to jemu jako muži, který by měl být hlava rodiny nemusí být příjemné. Vztah jako… Číst vice »

Jarmila1966
Jarmila1966 (@jarmila1966)
2 měsíců před

Ahojte milé vykladačky,otázku som dávala už pred 2 mesiacmi,ale odpoveď som nedostala,tak ešte raz pekne prosím pozrite mi niektorá do kariet,čo v nich viete prečítať o mojom bratovi.Môj jediný brat,ktorého som mala velmi rada,ale od istej doby sa nepoznáme,velmi mi ublížil.Podla neho aj ja jemu,ale niesom si vedomá.Neviem si dať odpoveď na otázku,čo sa medzi nami stalo?Čo v ňom vyvolalo takú zlomyselnosť a zášť voči mne?Ja Jarmila 17.2.1966,on Radovan 7.4.1974.Ďakujem.

Rada
Rada (@rada)
2 měsíců před

Milá Alenko, ráda bych Vás požádala o výklad. Co karty ukáží v otázce majetkového vyrovnání – já a pan ex( 12.9.75). Nejsme schopni se dohodnout, teď to stojí, nevím, co pan chystá, vymýšlí? Jak se jeví vývoj této situace do půl roku? ( domluva, ústupky, soud?).S tím souvisí i otázka bydlení, já totiž mám ex vyplatit, protože bydlím s dcerami a mám je v plné péči. S dcerami bychom se rády přestěhovaly do města, ale dokud nebude vyrovnán majetek, nejde to, a kdo ví, zda to půjde- s ohledem na finance- prosím otázka na rok – jak to karty vidí.… Číst vice »

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Rada
1 měsíc před

Dobrý den,
prosím vydržte, brzy Vám vyložím.
Děkuji.

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Alena35
1 měsíc před

Dobrý den, ano, děkuji moc. Jen píši, pokud by to pomohlo- situace vypořádání majetku, pan ex dělal mrtvého brouka, nyní se probral, a chce dělat soudní odhad bytu se zahradou. Tak kdyby to něčemu ve výkladu pomohlo, že je zde tento posun, nebo jestli zase jen zkouší a vyhrožuje. Každý si dal udělat odhad-ale je tam dost rozdíl, ve finále se přetahujeme o rozdíl 130tisíc, které si nárokuje, já mu chci vyplatit prostě o 130tis.méně, vzhledem ke všem okolnostem a péči o děti, kterou mám plně já. Děkuji.

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Rada
1 měsíc před

Dobrý den, tak dívám se na výklad na půl roku, vy a ex, majetkové vyrovnání. Je pravdou, že je Váš ex momentálně zaseklý, ale to je záležitost opravdu jen teď. Pak bych to tak dramaticky neviděla. Nakonec by s ním měla být řeč. On se pak během několika měsíců nečekaně probere, protože v jeho životě také nastanou nějaké změny a ukáže svojí vlídnější tvář. Určitě se Vám pak podaří se s ním lépe domluvit. Já z těch karet cítím, že on Vás má pořád dost rád a vše, co dělal, byl akt pomsty. Jemu na Vás i dcerách záleží, to… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Alena35
1 měsíc před

Dobrý den, Alenko, děkuji moc za výklad na mé otázky. Je to tedy zvláštní. Pan se tak vůbec nechová ani k dcerám ani ke mně, že by nás měl rád. Navíc odešel on, jemu ” hráblo”, je to velký manipulátor, vnímám ho jako člověka bez pokory, velmi nevyzrálého a egoistického. A hodně mi ublížil, lhal apod. To jsem tedy zvědavá, jak se vše vyvine. Ale z mé strany určitě otevřenou náruč očekávat nemůže. Tedy chápu správně, že v otázce vypořádání majetku nemám podnikat žádné kroky, stát si mám za svým a čekat. Děkuji za Váš čas a přeji krásné dny… Číst vice »

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Rada
1 měsíc před

Dobrý den, je to zvláštní, protože vnímám energii z karet opačnou, než vy píšete….můžu se plést, to se časem uvidí. Ale to, že je Váš ex manipulátor neznamená, že se Vás třeba tak trochu nebude chtít vzdát a nemá Vás rád….u těchto lidí je to složité. Já bych Vám dala radu, že spíš počkejte, ony se ty věci samy dají do pohybu….teď tady na to koukám do karet. Za svým bych si na Vašem místě stála, ale pak bych čekala….tady by opravdu mělo dojít během toho půl roku k nějaké změně…. Co se týče toho nového muže tak sama dobře… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Alena35
1 měsíc před

Dobrý den, Alenko, děkuji moc za pomoc a dovysvětlení. Dám zpětnou vazbu, až se něco pohne. Radka

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Alena35
1 měsíc před

Dobrý den, ještě jednou. Nerada otravuji, prosím neobjevilo se Vám ve výkladu, proč ten nový muž je v takovém rozpoložení vůči mně? Když si mě vždy přál a vyšlo to z jeho strany? Ten problém je na mé straně nebo jeho? Jestli mi rozumíte. Děkuji, pokud byste k tomu měla nějakou informaci. Pěkné dny. Radka

Adriana
Adriana (@adriana)
2 měsíců před

Dobrý den, Alenko, snad můj dotaz nezapadne, psala jsem si o výklad už před 2 měsíci. Dlouhodobě mám ve svém domově obrovskou tíhu. Prosím, podíváte se na to? Odpověď můžete napsat i sem na Popelky. Děkuji a mějte se hezky.

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Adriana
2 měsíců před

Dobrý den, já asi úplně nerozumim otázce. Myslíte jako že u Vás bydlí třeba duchové nebo tak něco? Ale to já z karet nepoznám, to je otázka pro zkušenou kartářku. Míša Kudláčková zrovna třeba tohle umí. smile

Adriana
Adriana (@adriana)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

Dobrý den, napíšu tedy znovu moje otázky, snad to bude srozumitelné. Prosím o náhled do karet, jak to bude s mým životem a domovem dál. S kým budu bydlet, jak já to budu snášet, jestli to zdravotně vydržím a jak to ovlivní můj vztah s manželem. Jestli karty vidí i to, jak dlouho to potvrvá a jestli je v budoucnosti i něco dobrého pro mne. Já 14.6.1967. Děkuji velice předem a mějte se hezky.

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Adriana
1 měsíc před

No jako ptala jsem se, s kým budete bydlet a moc odpovědí se mi nedostalo. Pokud ano, tak s nějakým mladým mužem. Budete
spolu vycházet tak trochu rozkolísaně. Asi bych u něj řekla, že si na něj máte dáte trochu pozor, aby Vás nechtěl podrazit. Mám ten dojem, že jste přehnaně důvěřivá, čehož by on mohl využít….ale je to jen možnost. Na vztah k manželovi by to nemělo mít nějaký zásadní vliv, možná jenom trošičku, že budete řešit společné problémy.
Tady je možné do budoucna i stěhování, že ho budete zvažovat s manželem….
čas bohužel vykládat neumím.

Adriana
Adriana (@adriana)
Reply to  Alena35
1 měsíc před

Dobrý den,
děkuji za výklad. S tým mladým mužem je vztah tak nějak takový, jak jste popsala, nicméně není to odpověď na moji otázku na karty. Jakoby mi nic nechtěli říct. Stěhování nepřichází v úvahu, ani s manželem, ani bez. A.

Alena35
Alena35 (@alena35)
2 měsíců před

Dobrý den všem, určitě vyložím každému, kdo mi napsal. Jen prosím strpení, z organizačních důvodů mohu vykládat až příští čtvrtek.
Mám nové karty, se kterými se mi skvěle pracuje, takže je chci o to více vyzkoušet.
Těm , kterým jsem již vyložila, tak poprosím o co největší zpětnou vazbu, ať vím, jestli se trefuji správně. Děkuji. smile

Radak
Radak (@radak)
2 měsíců před

dobrý den Alenko, mohla bych se prosím zeptat na práci ..jsem ve firmě přes 20 let ( administrativa), ale poslední dobou mám takový divný pocit … začátkem roku jsem si dovolila říct nadřízenému svůj názor, což se zřejmě nedělá a od té doby mi to dává znát hlavně výrazně finančně .. prosím, jak to bude se mnou v práci vypadat dál .. moc děkuji za Váš čas hezký den Radka ( rak 51 let )

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Radak
2 měsíců před

Dobrý den paní Radko, dívám se na Vaší práci na půl roku: tady se ale opravdu nemáte čeho bát. Jsou tady veskrze pozitivní karty. Vidím tady dobrej kolektiv, respektive dobré zázemí, které Vám toto práce nabízí, nebo příštího půl roku nabídne. U Vás v práci pracuje nějaká Vaše blízká duše, respektive bych řekla kamarádka, které na Vás hodně záleží. Opravdu z hlediska lidí tady vidím pro Vás pozitivní klima, zkrátka bych řekla, že jste na správném místě. Vidím ale tady nějakou novou nabídku v rámci práce, možná nějaký projekt, něco podobného, na kterém začnete pracovat. Je pravda, že máte tady… Číst vice »

Radak
Radak (@radak)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

dobré ráno, paní Alenko, velice moc Vám děkuji za Váš výklad a čas. Vypadá to pozitivně, ulevilo se mi, udělala jste mi radost. Dám Vám vědět, jak se to bude vyvíjet. At se Vám daří. Přeji hezkou neděli. Radka

mati
mati (@mati)
2 měsíců před

Dobrý den, paní Alenko také já bych Vás chtěla požádat o výklad. Mám za sebou dva zvláštní roky, do toho totální vyhoření v práci a tak nějak i v osobním životě, kdy mě chybí síla, odvaha jít dál. Spíš se jedná o takovou stagnaci. Bylo by možné se podívat do karet, co bude dál, co dělat dál, na co se zaměřit? Díky L. (14.6. 1978)

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  mati
2 měsíců před

Dobrý den, tak zkoušim Vám vyložit na rok. Práce: tak tady se mi ukazuje, dokonce ve vícero kartách, že tady bude náhlá změna ve Vaší práci a já bych si trochu dovolila tvrdit, že z práce odcházíte. Možná i trochu nečekaně nebo spíš rychlý odchod to bude. Možná trochu dojde Vám i trpělivost. Partnerský vztah na rok: no tady vidím nějakou Vaší velkou bolest, hodně velké trápení. Žila jste a ještě chvíli budete žít ve velké frustraci a nespokojenosti. Opět se mi tady ukazuje kartu odchodu – a zase dvakrát. No takže buď jste s partnerem rozešlí, nebo k nějaké… Číst vice »

mati
mati (@mati)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

díky moc za výklad. Ta práce je naprosto přesná, již delší dobu zvažuju odchod, brzdí mě pouze nedokončené resty. A partnerství…. věta “láme srdce svým chováním” sedí ještě víc. Závěr, že bude líp je pro mě takovým majákem, ke kterému se budu obracet smile velké díky

Světlo
Světlo (@gabca)
2 měsíců před

Dobrý den, Alenko, mohu také poprosit o výklad? Ráda bych se zeptala na vztah mezi mnou (ryba) a mužem Martinem (střelec). Bude mezi námi obnovena komunikace a vztah? Je to složité, oba jsme zadaní, ale táhne nás to k sobě. Vím, že mě má rád. Jsme z toho oba nešťastní a nějak neumíme udělat ten krok k sobě. Změní se to? Budeme zase bez problémů komunikovat, setkávat se, budeme spolu i oficiálně? Předem děkuji za odpověď a přeji krásné babí léto.

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Světlo
2 měsíců před

Dobrý den Gabčo, no máte tady celkem komplikovaný vztah, to je z těch karet vidět. Mně to přijde nahoru dolu….Dala jsem na půl roku: tady to vidím i v té komunikaci i s obnovením vztahu trochu problém….nějaká komunikace tam je, ale máte mezi sebou dost překážek. Vidím, že mezi Vámi jsou dost romantické city, plane mezi vámi taková ta zamilovanost s nádechem té romantiky, hodně o sobě sníte atd. Ale oba máte pocit určité svázanosti, i když Vás to k sobě táhne. Pak jsem dala předpověď na rok: tady už se to bude trochu měnit, je tady šance, ale ten… Číst vice »

Světlo
Světlo (@gabca)
Reply to  Alena35
1 měsíc před

Dobrý den, Alenko, moc děkuji za Váš výklad. Takže nyní půl roku malá komunikace, ale později se to začne měnit…..tak uvidíme, doufám, že se to začne měnit k lepšímu. Už to trvá několik let…Nevidíte v kartičkách jakým směrem ty změny budou? Ještě jednou moc děkuji. 😉

Světlo
Světlo (@gabca)
Reply to  Alena35
1 měsíc před

Dobrý den, Alenko, ještě jednou moc děkuji. Jen jsem se ještě chtěla zeptat, prosím. Nyní jsme se s dotyčným mužem potkali, mluvili spolu. Vypadalo to, že je rád, že mě vidí. Podle řeči má doma celkem peklo. Shodou okolností mě před tímto nečekaným setkáním začala jeho žena tak trochu pronásledovat po městě, kde žijeme a dokonce napsala “anonym” mému muži, že se místo pracovní činnosti věnuji jejímu partnerovi. Zatím jsem na to nereagovala, ale začíná to být nepříjemné. Vyřeší se to “samo”? Přijde nějaká změna? Jak se k tomu postaví on? Předem děkuji a nezlobte se, že otravuji, ale už… Číst vice »

Marcis
Marcis (@marcis)
2 měsíců před

Ahoj Alenko35, můžu Vás taky poprosit o výklad?? Můžete se na mě zkusit pocvičit:-)) Zajímají mě vztahy a zdraví. Zatím jsem sama. Mám vrozenou vadu, špatně chodím. Marcela 13.11.1971 6.30 ráno. Moc děkuju:-))

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Marcis
2 měsíců před

Dobrý den, ano, ale taky prosím brát vše s rezervou. Předpověď na rok: Vztahy: to Vám tady vyšly fakt krásné karty. Je tady možnost úplně nového začátku, velmi pozitivního. Máte tady kartu blázna, jako jednu z hlavních karet. Já z těch karet cítím, že máte možnost vztahu s mužem, se kterým se do sebe oba vzájemně zamilujete – možná trochu bláznivě. Bude tam jiskra, vášeň, láska. Vše tak, jak má být. Ten muž se do Vás trochu bezhlavě zamiluje (Vy do něj ale též) a bude chtít opravdu vážný solidní vztah na pevných základech. Není to muž, co by jen… Číst vice »

Marcis
Marcis (@marcis)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

Moc děkuju za výklad. Dám časem vědět:-))

KIM
KIM (@kim)
2 měsíců před

Dobrý večer,chci se prosím zeptat,na finance,zda konečně seženeme domeček,na zdraví.27.4.1961 Děkuji KIM

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  KIM
2 měsíců před

Dobrý den, jak jsem psala kolegyni, berte, prosím, můj výklad s rezervou. Učím se to. Jestli seženete dům: předpověď do roka – já tady do roka dům nevidim. Možná později. Tady je, že snad jednáte s nějakými makléři, respektive úředníky. Je tady karta vozu – takže nějaký posun, ale tady to vypadá, že se to týká nějaké ženy, která je těhotná, nebo respektive je matkou a vše se to okolo toho točí a vyjednává, ale vyloženě dům v těch kartách není, aspoň tedy do roka…. Finance: No co se týče financí, tak tady budete ve stresu. Budete tady řešit rodinné… Číst vice »

KIM
KIM (@kim)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

Alenko ,děkuji za výklad,dám určitě vědět,jak vše dopadne

Helena17
Helena17 (@helena17)
2 měsíců před

Napište mi odpověď sem na Popelky, omlouvám se za zmatky

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Helena17
2 měsíců před

Dobrý den, tady je Vaše předpověď. Ale, prosím, berte v potaz to, že se to ještě učím. Nerada bych napáchala nějakou škodu. Dala jsme tu předpověď nakonec na půl roku radši. Práce: Tak Ve vaší práci jste důležitý člověk. Vidím tady nadstandardní výplatu, kterou dostane. Nebo nějaké peníze navíc, které si ale právem zasloužíte. Jako kdyby jste v minulosti něco dobrého vykonala v rámci Vaší práce, a teď se Vám to bude vracet. Je tady pro Vás důležitý nějaký muž, nevim, jestli je to šéf…..Ten Vás tady podporuje. Ale v práci vzniknou nějaké komplikace, budete jimi trochu zahlcená. Únava z… Číst vice »

Helena17
Helena17 (@helena17)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

Hezký den Alenko,
děkuji za výklad. smile
Ptala jsem se ještě na bydlení, můžete se mrknout do karet, jak to vypadá?
Jinak v práci je to zatím dobré, zdraví se snad nijak nepohorší…No a ta láska?
Máte pravdu, můj bývalý pracuje u stejného zaměstnavatele.

Pěkný zbytek dne
Helena

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Helena17
2 měsíců před

Dobrý den, já v rámci bydlení tady zase něco úplně zásadního nevidím. Výklad je na rok: jen tady vidím, že vy se dostanete během toho roku do stresu, protože tady budete zvažovat dvě, možná i více možností, co se týče bydlení. Budete v nejistotě. To je tak jediné, co z toho čtu….

Helena17
Helena17 (@helena17)
2 měsíců před

Můžete do mailu Děkuji

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Helena17
2 měsíců před

Potřebuju adresu mailu. smile A předpověď udělám na rok, jestli s tím souhlasíte. smile

Helena17
Helena17 (@helena17)
2 měsíců před

Dobrý den Alenko,
chtěla bych vás poprosit o výklad karet.
Chtěla bych se zeptat na lásku, práci a bydlení?
Děkuji Helena 17.7.1973

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  Helena17
2 měsíců před

Dobrý den, hned ráno Vám to pošlu. Chcete sem nebo do mailu? smile

Alena35
Alena35 (@alena35)

Děkuju Míšo, jojo, moc ráda někomu pomůžu a procvičim si karty. Klidně mi napište. smile

KIM
KIM (@kim)
3 měsíců před

Prosím funguje ještě výklad nebo ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KIM
KIM (@kim)
3 měsíců před

Míšo vše nej,nej,a vše co si přeješ at se splní,přeje KIM(opožděně,moc so omlouvám)

Bosorka
Bosorka (@bosorka)
3 měsíců před

Milé Popelky, vy, které ovládáte také numerologii – 18.8.2021 v 03:30 hod. ráno odešel za duhový most můj milovaný kocour, part’ák, učitel a průvodce (věk, nemoc). Má mi to datum něco naznačit? A kočky prý na sebe umějí stáhnout nebezpečí, které hrozí jejich člověkovi, máte s tím některá zkušenost?

KIM
KIM (@kim)
3 měsíců před

Omlouvám se dotaz jsem napsala omylem 2X

KIM
KIM (@kim)
3 měsíců před

Dobrý den,moc prosím o výklad-finance,zdraví,domeček na pronájem.Mám 4 děti v pěstounské péči,bohaté ale sobecké příbuzné,kteří mi jen vyčítají ,že se o děti starám.KIM 27.4.1961

KIM
KIM (@kim)
3 měsíců před

Moje datum narození 27.4.1961-KIM

KIM
KIM (@kim)
3 měsíců před

Ahoj,děvčata,potřebuju nutně výklad,mám 4 děti v pěstounské péči,bohaté ale sobecké příbuzné,kteří mi na každém kroku vyčítají,že jsem si děti vzala do péče.Cci se zeptat- finance,zdraví,bydlení-děkuji KIM

sensitiveskin
sensitiveskin (@sensitiveskin)
4 měsíců před

Ahoj všem, prosím o výklad, jak to bude mezi ženou 21.8 1966 a muzem 29.7.1965 a mnou 8.1.1964.diky

Adriana
Adriana (@adriana)
4 měsíců před

Milé vykladačky, prosím o náhled do karet, jak to bude s mým životem a domovem dál. S kým budu bydlet, jak já to budu snášet, jestli to zdravotně vydržím a jak to ovlivní můj vztah s manželem. Jestli karty vidí i to, jak dlouho to potvrvá a jestli je v budoucnosti i něco dobrého pro mne. Já 14.6.1967. Děkuji velice předem a mějte se hezky.

Jarmila1966
Jarmila1966 (@jarmila1966)
4 měsíců před

Ahojte milé vykladačky,otázku som dávala už pred 2 mesiacmi,ale odpoveď som nedostala,tak ešte raz pekne prosím pozrite mi niektorá do kariet,čo v nich viete prečítať o mojom bratovi.Môj jediný brat,ktorého som mala velmi rada,ale od istej doby sa nepoznáme,velmi mi ublížil.Podla neho aj ja jemu,ale niesom si vedomá.Neviem si dať odpoveď na otázku,čo sa medzi nami stalo?Čo v ňom vyvolalo takú zlomyselnosť a zášť voči mne?Ja Jarmila 17.2.1966,on Radovan 7.4.1974.Ďakujem.

Světlo
Světlo (@gabca)
4 měsíců před

Dobrý den, ráda bych se zeptala na vztah mezi mnou (ryba) a mužem Martinem (střelec). Bude mezi námi obnovena komunikace a vztah? Je to složité, oba jsme zadaní, ale táhne nás to k sobě. Vím, že mě má rád. Jsme z toho oba nešťastní a nějak neumíme udělat ten krok k sobě. Změní se to? Budeme zase bez problémů komunikovat, setkávat se, budeme spolu i oficiálně? Předem děkuji za odpověď a přeji krásné prázdniny.

Helena17
Helena17 (@helena17)
4 měsíců před

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na lásku on Víťa 58 já rak 1973.
Děkuji Helena

bull
bull (@bull)
6 měsíců před

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na zdraví mé tety. (Ivana, 11.10.1950) Neustále si stěžuje na zdravotní potíže a lékaři jí nedokážou pomoct

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  bull
2 měsíců před

Dobrý den, jestli chcete, tak Vám ráda vyložím. Právě jsem dokončila tarotovou školu a chtěla bych to zkusit. smile

bull
bull (@bull)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

Dobrý den, budu moc ráda za Váš výklad. Děkuji

Last edited 2 měsíců před by bull
Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  bull
2 měsíců před

Dobrý den, tak tady je můj výklad. Také moc poprosím brát to s rezervou. Dívala jsem se na Vaše karty, zajímavé je, že na rozdíl od jiných předpovědí na zdraví, které jsem teď dělala, tak tahle je méně jasná. Ale co z toho usuzuju. Tak Vaše teta se opravdu necítí dobře, jedná se o dlouhodobé problémy. To tělo dle karet opravdu nefunguje, jak má. Mně se tady ukazují ženské problémy, řekla bych, že je problém v oblasti gynekologie. Něco tam negunguje tak, jak mám. Teta má zřejmě v těle něco, co tam nepatří – klidně cysty, kameny….. Mně úplně přijde,… Číst vice »

bull
bull (@bull)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

Děkuji za výklad, ještě bych dodala, že s teta stěžuje na bolest a točení hlavy.

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  bull
2 měsíců před

Tak to tam vůbec nebylo, nic o hlavě či něco podobného….a teta má nějaké ženské problémy?

bull
bull (@bull)
Reply to  Alena35
2 měsíců před

Ženské problémy prý nemá

Alena35
Alena35 (@alena35)
Reply to  bull
2 měsíců před

Tak fakt nevim, já tam viděla toto….ani jedna karta nenaznačovala, že by se snad jednalo o hlavu….

Joe
Joe (@joe)
6 měsíců před

Dobrý den, mohla bych se zeptat na syna? Jak se mu bude dařit v pracovním i soukromém životě?
Tomáš: 07.10.1999

(já. Jana 19.7.1973)

Děkuji,

Jana

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Joe
4 měsíců před

Milá Janičko. Podívala jsem se do karet na Tvého syna Tomáše. V osobním životě má za sebou dost složité vztahy, které více či méně vyzněly nakonec spíš jako přátelství. On je dost složitá osobnost a není moc velký bojovník. Pokud jde o vztahy, tak pokud není ve vztahu příliš spokojen a nevyhovuje mu, raději bez boje, v klidu odejde a změní partnera, než aby se snažil o nějaký kompromis. Ale je to ještě mladý kluk, který má před sebou dost nových příležitostí. Vztahový výklad u něj končí Kolem osudu (neboli Kolem štěstí), tak se opravdu o jeho budoucnost ohledně vztahů,… Číst vice »

Ivik
Ivik (@ivik)
6 měsíců před

Přeji hezký den.Už začínám mít toho svého života dost melu se v něm jako nudle v bandě.Otázka nedostatku peněz na denním pořádku a chlap také v nedohlednu.Budu snad stále takto na tom,nebo se něco změní.Pokud se některá z vás ujme mého dotazu velmi děkuji.štír 1965

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Ivik
4 měsíců před

Milá Ivuško. Vyložila jsem karty na tu Tvoji nelehkou životní situaci. A je pravda, že to nemáš ani zdaleka “lehké”. Vyložila jsem nejprve na ty Tvé vztahy….. Mám tu v popředí velkou starost o mladého muže (nejspíš syna?). Převládá tu značné omezení a věčné výčitky. Ale následné odpoutání se od mužského elementu ve Tvém životě, tu mám nový začátek. Nebude jednoduchý, protože se cítíš v životě hlavně, co by matka. Jsou tu vidět i nějaké bolestné záležitosti, které jsou však chvilkového ražení. Tzn. že nebudou trvat dlouho. A následně Ti mohu konečně oznámit pozitivnější zprávu, že výklad končí 10 pohárů….… Číst vice »

Ivik
Ivik (@ivik)
Reply to  Iriss
4 měsíců před

Moc děkuji Iriss co se týká těch peněz asi vím co to je peníze po mamince která nedávno odešla a dohady o ně se sestrou nejraději by jsem se na ně vykašlala ostatní radí že nemám.Mě láká to, mít už konečně klid od všeho a každého.Jak to vše dopadne?

Lali
Lali (@lali)
6 měsíců před

Milé kartářky,
moc prosím o vhled, co mě čeká tento rok.

Děkuji

Leona, 5.5.1973

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Lali
5 měsíců před

Dobrý večer, Leonko. Ráda se podívám do karet ohledně Tvé prosby. Nespecifikuješ otázku, takže to vezmu všeobecně. Co se týče vztahů…. Je tu ukončení komunikace ohledně plánování rodiny, s nějakým autoritativním mužem. Ale vzhledem k tomu, že je přítomen Aeon předpokládám, že jde o někoho z Tvé rodové linie a ne přímo o Tebe. U Tebe tu mám pod vedením Hvězdy (což značí momentální ochranu toho vztahu), silný vztah s příjemným mužem, který se Ti možná ze začátku ani nebude moc líbit. Ale pokud ho blíž poznáš, oceníš kvality tohoto vztahu. V pracovní oblasti to máš jako na houpačce. Takové… Číst vice »

if
if (@if)
6 měsíců před

Ahoj kartářky,
chtěla bych vás poprosit o nahlédnutí do karet, co dělám špatně v komunikaci se synem (samé dohadování). A jestli už konečně přijde ten pravý mužsmile
Děkuji

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  if
6 měsíců před

Hezký den! Můžu Vás poprosit o Vaše křestní jméno a datum narození, nebo alespoň Vaše znamení? smile Moc ráda Vám vyložím.

if
if (@if)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

Zdravím, jméno je Iveta, 2.10.1984
Moc děkuji smile

Jarmila1966
Jarmila1966 (@jarmila1966)
6 měsíců před

Ahojte milé vykladačky,prosím pekne pozrite mi niektorá do kariet,čo v nich viete prečítať o mojom bratovi.Môj jediný brat,ktorého som mala velmi rada,ale od istej doby sa nepoznáme,velmi mi ublížil.Podla neho aj ja jemu,ale niesom si vedomá.

Jarmila1966
Jarmila1966 (@jarmila1966)
Reply to  Jarmila1966
6 měsíců před

Radovan 7.4.1974

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  Jarmila1966
6 měsíců před

Hezký den, paní Jarmilo, poprosím ještě Vaše datum narození nebo alespoň co jste za znamení? smile takto by byl výklad nepřesný. Děkuji! smile

Jarmila1966
Jarmila1966 (@jarmila1966)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

Ja 17.2.1966,Jarmila

Sidonka
Sidonka (@sidonka)
6 měsíců před

Dobrý den, ráda bych požádala o vhled do vztahu s přítelem, přijde mi trochu na bodu mrazu, nebo mě čeká něco nového? (já 3.7.1972, přítel 10.7.1976) Děkuji

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  Sidonka
6 měsíců před

Dobrý den, mohu Vás poprosit o Vaše jméno a jméno přítele? Takhle by výklad byl nepřesný smile Děkuji!

Sidonka
Sidonka (@sidonka)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

Zdenka a Robert

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  Sidonka
6 měsíců před

Hezký večer, moc se omlouvám, že odpovídám až teď. Koukám se na Vás Ano, vidím tady Váš vztah momentálně v krizi, a to hlavní co v něm chybí mi ukazují karty, je romantika a vyznávání citů. Nevidím tu Vašeho přítele jako špatného člověka, dokonce by s Vámi nějakým způsobem ten vztah chtěl obnovit. V blízké době se budete oba snažit najít kompromis. Vy jste tu v energii Velekněžky, což je duchovně vyspělá žena, taková, co si vystačí i sama. Váš přítel Vás vnímá tak, že Vy jste nad ním. Pokud s ním chcete vztah udržet, měla byste mu ukázat, že… Číst vice »

Sidonka
Sidonka (@sidonka)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

moc děkuji, stojím na rozcestí a přemýšlím, kterou cestou

acrab
acrab (@acrab)
6 měsíců před

Milé kartářky,
ráda bych Vás poprosila o nahlédnutí do karet, zda si v blízké době najdu muže pro vztah a zda tento vztah bude mít budoucnost?
Moc děkuji.
Radka 15.11.1970

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  acrab
6 měsíců před

Dobrý den paní Radko Koukám se na Vás a vidím tu ještě trochu vliv minulého vztahu, vidím, že tu může mezí Vámi a minulým mužem být ještě nějaký kontakt. Ale karty radí nevracet se do minulosti. Vy jste toho muže opustila? Vidím to spíše z Vaší strany, že Vám ta figuroval jiný muž. Nejste teď těhotná/nebyla jste nedávno? Pokud ne, může to znamenat to, že ještě do budoucna s velkou pravděpodobností můžete otěhotnět. Vidím tu fakt moc hezký, perspektivní vztah, s mužem kterého budete vnímat jako svůj ideál a bude mezi Vámi velká přitažlivost. Ten muž by měl pracovat v… Číst vice »

acrab
acrab (@acrab)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

Milá Hani, moc děkuji za rychlý výklad a milou zprávu. Tak nějak to cítím i já, že nemá smysl se vracet k něčemu co skončilo. Kdyby to bylo to pravé ořechové, tak by mi to zůstalo v životě. S posledním přítelem si jen napíšeme k svátku a narozeninám, jinak v kontaktu už nejsme. Ano, já ho opustila, zjistila jsem, že zas až taková priorita v jeho životě nejsem. Nebyl v tom nikdo jiný ani z mé ani z jeho strany. Těhotná nejsem a v mém věku už ani nebudu, myslím si, že se v kartách objevila má vnučka (1.rok), hodně… Číst vice »

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  acrab
6 měsíců před

Já jsem si říkala, že už asi potomka vzhledem k věku chtít nebudete, tak to se asi bude jednat opravdu o další vnouče, protože se mi tam dokola ukazovala těhotná žena smile Ale nikdy neříkejte nikdy!laugh mějte se krásně

Sidonka
Sidonka (@sidonka)
6 měsíců před

Dobrý den, ráda bych požádala o vhled do vztahu s přítelem, přijde mi trochu na bodu mrazu, nebo mě čeká něco nového? (já 3.7.1972, přítel 10.7.1976) Děkuji

soptik
soptik (@soptik)
6 měsíců před

Dobrý den,
ráda bych požádala o vhled na naše manželství, resp. jeho ukončení. Ráda bych dohodu, ale mažel má své představě o dohodě, no prostě že bude po jeho.
Já Ivana 19.3.1976, on Mirek 5.7.1980. Máme spolu dvě děti 11 a 14, už vzhledem k věku bych se z tahanic ráda vynechala. Mirek má ještě téměř 2 letou dceru, kterou si nyní chce žádat do péče s tím chce i vše vyřešit mezi námi..Děkuji i.

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  soptik
6 měsíců před

Krásný den paní Ivanko, dívala jsem na Vás a a co kartičky radí je, ukázat manželovi právě to co sama píšete. Ukažte mu, že Vám jde o to, aby vše proběhlo hladce a bez tahanic, že to myslíte dobře, hlavně kvůli dětem, a ukažte mu i, že si ho i přes všechno vážíte. Váš manžel je ve znamení Raka, což znamená, že i přes to, že může působit jako výbušný až zlý, je pod povrchem velmi citlivý. Jakmile to uděláte, věci se stanou rychleji, než myslíte. Vidím tu, že vy s dětmi se pravděpodobně odstěhujete jinam, kde Vám ale bude… Číst vice »

soptik
soptik (@soptik)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

Milá Hanko, to byla taková rychlost. Děkuji moc. Uklidnilo mne to, že se vše je opravdu dobře. Bohužel s tím, že si manžela vážím to už není pravda. Není za co, nechal mne tu s dětmi, a čau. Sbalil se s tím, že je to jejich vina. A za tři měsíce přišel jak oukropeček, že se mu pos…. života ze své kolegyni udělal miminko, neb je nemocná a měla na otěhotnění jen 3 měsíce, dál to všechno pokracovala o ve stejných lžích a nesmyslech. Další dva roky jak na houpačce. Zlý a výbušný je, to je pravda, ale k tomu… Číst vice »

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  soptik
6 měsíců před

Milá Ivi, mrzí mě Vaše situace .Karty ukazují, že pro Vás je to jeden velký karmický úkol, ale ty máme bohužel každý. Vyložila jsem si na Vás znovu a karty mi ukázaly to stejné – vítězství pro Vás Takže ať se stane cokoliv, pro Vás to díky Vašemu dobrému srdci a dobrým úmyslům dopadne dobře. U pana Mirka se mi ukazuje, že má rád nadvládu nad ženami, a nejen nad Vámi. To ale určitě víte. Táhlo mě to k tomu, že má snad narcistickou poruchu osobnosti. Co se týče jeho dcery, kterou má s tou nemocnou kolegyní, tak nějakou dobu… Číst vice »

soptik
soptik (@soptik)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

Hanko, klobouk dolu, jste skvělá. Děkuji moc. Karmický úkol to je a možná i proto jsem se vše snažila urputně zvládnout tak, aby rodina byla pohromadě. Přikládala si sama polénka do ohníčku. On je takový macho, jediná žena ke které se vždy choval hezky byla jeho babička. Ale to všechno člověk vidí až zpětně. Celé to jeho rodinné zázemí.
Situaci s malou si musí vyřešit jiná paní, to už není na mne, ale jsem ráda, že bude v pohodě a spokojená.
Děkuji moc. Vám krásné čáry máry a třeba i nějaký ten rituálek s nimi spojený, krásné jarní dny i.

isis
isis (@isis)
7 měsíců před

Dobrý den,
chtěla bych poprosit o radu. Od dětství mám pocit, že tady nejsem doma a ten můj skutečný domov stále hledám (možná tuším).
/29.12.1960/
Děkuji za pomoc

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  isis
6 měsíců před

Hezký večer!
Moc ráda Vám pomůžu, jen nevidím Vaše křestní jméno. Otázka je tedy, kde by jste měla najít Váš domov?

isis
isis (@isis)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

Dobrý den, omlouvám se, jméno je Jaroslava,(Jarka).
Od malička jsem měla pocit, že nepatřím do Čech. Nevím přesně kde, ale táhne mě to k moři a teplu.

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  isis
6 měsíců před

Dobrý den paní Jarko, domov je spíše pocit, než místo. Karty mi ukázaly, že jste v dětství si zažila něco nelehkého, kdy jste vlivem matky měla strach být doma, nebo měla strach o domov, zázemí. Proto se cítíte tak, že ten domov nemůžete najít. Toto je spíše věc na odblokování. Ptala jsem se jak by Vám bylo u moře a tepla. Táhne Vás to tam opravdu dobře, měla by jste tomu jít naproti, vesmír Vás tam chce a našla by jste tam i lásku! Jen Vám radím prvně vyčistit vztah s tou ženou/třetí osobou, co se mi tu pořád ukazuje… Číst vice »

isis
isis (@isis)
Reply to  hanna261
6 měsíců před

Moc vám děkuji, opravdu hodně jste mě pomohla a to dětství opravdu sedí, jen jsem si to neuměla dát dohromady. Děkuji moc smile

hanna261
hanna261 (@hanna261)
Reply to  isis
6 měsíců před

Hezký večer, ráda se Vás ujmu já smile jen mi prosím napište Vaše křestní jméno a otázka je tedy, kde by měl být Váš domov?

Rada
Rada (@rada)
7 měsíců před

Milá Iriis, mohla bych prosím požádat ještě o jednu pomoc, otázka vztahu – něco začalo, nyní pocit stagnace, nevyznám se v tom, jaké úmysly s námi dvěma vesmír má, co očekávat, dělat, jaké jsou rady, je tam společná cesta nebo si ji přeji jen já?
Prosím o náhled. Děkuji moc.(Radka 24.2., Miloslav 14.4.)

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Rada
7 měsíců před

Dobrý večer, Raduško. Vyložila jsem karty na Tvůj problém. Jde o to, že Tvůj přítel zažil asi dost těžký rozchod s manželkou. On má momentálně strach, si někoho opět pustit blíž. Při tom rozchodu utrpělo hodně jeho ego a bude nejspíš ještě chvíli trvat, než se z toho pocitu vymaní. Řekla bych (podle karet), že má syna, na kterého se upnul a momentálně domů partnerku nechce. Potřebuje nejspíš jen spřízněnou duši, která by ho občas vyslechla a měla pro něj pochopení. Mohu se samozřejmě mýlit, ale karty říkají, že postrádá spíš přítelkyni, než partnerku. To už by potom záleželo na… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Iriss
7 měsíců před

Milá Iriss, děkuji moc za výklad, omlouvám se za překlep přezdívky minule.
Prosím, máte ode mě SZ. Děkuji a přeji klidné dny. Rada

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Iriss
7 měsíců před

Milá Iriss, možná to je Vaše jméno, omlouvám se za překlep písmen v oslovení. Rada

Helena17
Helena17 (@helena17)
7 měsíců před

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na bratra, Radim 6.1.1979 je stále sám a moc se v něm nevyznám.
Najde si někdy partnerku? A co jeho práce do budoucna?
Děkuji Helena

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Helena17
7 měsíců před

Helenko, vyložila jsem karty, dle Tvého přání. Je mi jasné, že s bratrem, co by Kozorohem je občas těžké pořízení. Sama mám také sestru ve stejném znamení, takže Ti velice dobře rozumím. Tvůj bratr nemá rád autority, jelikož je taková vůdcovská osobnost už od malička, tak těžko snáší, když ho chce někdo řídit. Má tu vidět několik nevydařených vztahů, prakticky cyklicky se opakujících. Má momentálně v sobě jakýsi blok a bojí se, že všechny jeho vztahy skončí podobně? Bude to asi ještě chvíli trvat, než si to v sobě všechno urovná. Časovou osu Ti nabídnou nemůžu, jelikož Tarot čas nezná.… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
7 měsíců před

Dobrý den, mohu poprosit o výklad – majetkové vyrovnání po rozvodu ( já Radka 24.2. 73) s panem ex ( 12.9.75), nejde se s ním domluvit, jak se to bude vyvíjet – zda to půjde až k soudu, nebo jen na úrovni právníků, či se domluvíme sami. On je nekompromisní, sobecký, nechci ustupovat, jaká tam je rada pro mě? Vydržet a stát si za svým? Nevím, co je schopen všechno udělat. Snad se to nepotáhne dlouho. Děkuji

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Rada
7 měsíců před

Milá Raduško. Zeptala ses na konkrétní dotaz, tak se budu snažit přetlumočit, co říká Tarot. Pokud jde o soudní řízení, to bych opravdu nedoporučovala. Bylo by to velice bolestné, pro obě strany. Všechno nasvědčuje tomu, že u vás dojde k mimosoudní domluvě. I když to nejspíš bude trvat delší dobu, než se domluvíte. Je vidět, že občas máte velký problém s komunikací a ne všechno, co řešíte, se zakládá na pravdě? Ale vzhledem k tomu, že máš ve výkladu Kolo štěstí, což je záležitost karmy. Je to zkušenost, kterou si oba musíte projít, abyste se mohli posunout v životě dál… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Iriss
7 měsíců před

Milá Iriss, moc děkuji za výklad a za cenné rady. Rada

MiriamlaFay
MiriamlaFay (@miriamlafay)
7 měsíců před

Krásný podvečer smile
Vážka rozená 12.10.1988 (Lenča) se prosím ptá, zda se letos podaří počít potomek a ačkoli jsem jednou z Vás milé čarodějky, nejsem si jistá, zda si dobře vykládám odpověď. smile

Podíváte se prosím? smile Děkuji a přeji krásný zbytek dne. <3

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  MiriamlaFay
7 měsíců před

Zdravím Leničko. Vykládat sama sobě je vždycky dost problematické. Člověk si může nadržovat a nebo být naopak velice kritický a proto je jasné, že je spolehlivější výklad od nezainteresované osoby. Netuším, jestli jsem právě já ta správná osoba a budu moc ráda, když se k mému výkladu přidá ještě další z Popelek, abys měla ještě trochu odlišný pohled. Za prvé….. Tvůj výklad ohledně početí potomka je pod Hvězdou, což Ti nemusím dále vysvětlovat. Následuje spousta mužské energie, Síla a Císařovna!! Takže z mého hlediska to vidím úplně jasně 👻 Máš tu vidět i nějaké překážky v minulosti, od kterých ses… Číst vice »

MiriamlaFay
MiriamlaFay (@miriamlafay)
Reply to  Iriss
7 měsíců před

Milá Irissko, moc moc děkuji <3 jste poklad.
Tak nějak mi to vycházelo také. 😉
S pokorou, L. <3

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  MiriamlaFay
7 měsíců před

Díky, kočičko….
Držím pěsti, dej potom vědět.
Opatruj se, Iriss☯

Carmellka
Carmellka (@carmellka)
7 měsíců před

Moc děkuji, nebylo to pro mě, bylo pro mojí dceru a to jsem se sama bála podívat, že nebudu schopná si do výkladu dávat svoje přání. Moc, moc děkuji.
Můžu poprosit abys ses ještě podívala na mě Petra 14.08.1974 a Petr 28.10.1973. Děkuji 🙏

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Carmellka
7 měsíců před

Milá Petro. Tarot jsem tentokrát zaměřila na Tebe a Tvého partnera. Neměla jsi konkrétní dotaz, takže jsem se ptala všeobecně na váš vztah? Tarot mě v prvé řadě upozornil, že ve vašem vztahu jde také o společnou práci, nejspíš společné podnikání, které v rámci této doby utržilo mnoho nepříjemných ran. Ale vzhledem k tomu, že máš všechno pevně v rukou a nikdy se nevzdáváš, zvládáte vše s nadhledem. Ostatně momentálně je v podobné situaci nejeden soukromý podnikatel. Což je opravdu dost krizová situace, hlavně pro ty menší subjekty?! Na vašich společných kartách je i znát, že vás podstatně posílily problémy… Číst vice »

Carmellka
Carmellka (@carmellka)
7 měsíců před

Prosím o výklad, Petra 13.10.1992 zdravotní stav, vývoj s ohledem na léčbu závažného onemocnění. Moc děkuji.

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Carmellka
7 měsíců před

Milá Peťulko. Tarot nahlíží na Tvůj zdravotní stav momentálně velice pozitivně. Máš tu dlouhodobější léčbu, která by Ti momentálně měla poskytnout viditelné zlepšení stavu, jelikož jsi silná bytost a snažíš se být velmi pozitivní. Občas je tu znát i stresový faktor, který je myslím pochopitelný, vzhledem k náročnosti léčby. Máš tu i občasné nevolnosti. Stojí u Tebe také silný muž, možná lékař, který má vše pod kontrolou a nad ním dlí Hvězda! Což v Tarotu znamená v oblasti zdraví nejvyšší ochranu⭐ Za Hvězdou následuje 8 Holí, která se snaží vše ohledně léčby urychlit, následnou konkrétní metodou. Výklad Ti končí Sluncem🌞,… Číst vice »

Carmellka
Carmellka (@carmellka)
Reply to  Iriss
7 měsíců před

Moc děkuji, nebylo to pro mě, bylo pro mojí dceru a to jsem se sama bála podívat, že nebudu schopná si do výkladu dávat svoje přání. Moc, moc děkuji.
Můžu poprosit abys ses ještě podívala na mě Petra 14.08.1974 a Petr 28.10.1973. Děkuji 🙏

Iriss
Iriss (@iris)

“Díky, Michalko….
Je to úžasný pocit, když člověk ví, že to co dělá, někomu pomáhá.
Ohromně mě to nabíjí a povzbuzuje pokračovat.
Mám vás tady všechny moc ráda.”
Iriss☯

KIM
KIM (@kim)
7 měsíců před

Dobrý večer,mohu poprosit o výklad,rodina,finance,zdraví.Marcela,narození 27.4.1961 Díky moc

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  KIM
7 měsíců před

Milá Marcelko. Tarot je s ohledem na Tvoji rodinu velice pozitivní… V rodinném kruhu se cítíš opravdu dobře a máš vedle sebe i silného a vůdcovského partnera. Je tu taky vidět samozřejmá momentální celosvětová krize, která doléhá více či méně na každou rodinu. Jakmile ale současná omezení a restrikce skončí, vydáte se nejspíš někam na dovolenou, do zahraničí, kde načerpáte všichni novou energii a užijete si konečně klidnou a pohodovou atmosféru. Ohledně Tvých financí, by se nemělo dít nic významného. Je tu vidět menší problém, ale je opravdu jen jeden a malý. Vzápětí tu máš velice pěkné pracovní výsledky, které… Číst vice »

KIM
KIM (@kim)
Reply to  Iriss
7 měsíců před

Milá Iriss,jsi zlatíčko,děkuji moc za výklad,také přeji krásné jaro a také již klidnější časy KIM- Marcela

Helena17
Helena17 (@helena17)
7 měsíců před

Dobrý den,
můžu poprosit o výklad karet. Chtěla bych se zeptat na svoje zdraví.Potíže,které mám se nijak nelepší.
Zda mi nehrozí v práci výpověď?A na lásku?
Děkuji Helena (17.7.1973)

Helena17
Helena17 (@helena17)

Jé, ahoj Míšo,
děkuji Ti za odpovědi na mé otázky.
Chtělo by to konečně nějakou lásku, jsem dlouho sama a tak bych konečně přišla na jiné myšlenky.
A to vše mi na zdraví taky nepřidá.I to co se týká stran bydlení, kde je v jednom domě i bratr, se kterým se nebavíme hodně let. Bydlím nahoře se synem a on dole s našima.
Jak vidíš do budoucna naše soužití?Budeme tu spolu bydlet pořád? Bude pořád takový?
Měj se moc hezky.A ještě jednou děkuji za vše.
Hela

kytka
kytka (@kytka)
7 měsíců před

Hezký den Iriss , můžete prosím nahlédnout do karet , zda mně letos čeká něco hezkého ? Děkuji . Hana (23.3.1954)

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  kytka
7 měsíců před

Dobrý večer, Haničko. Jelikož jsi se neptala konkrétně, co by Tě mohlo v blízké době potěšit, zeptala jsem se karet obecně. Pokud jde o rodinné vztahy, které jsou nejspíš pro Tebe poslední dobou hodně náročné, je mi jasné, že potřebuješ nějakou vzpruhu. Tvoje zdravotní stránka je momentálně v naprostém pořádku. Jen si ohlídej močové cesty, pokud jde např. o nějaké prochladnutí, případně ohlídat Štítnou žlázu?! Jinak máš ve zdraví Eso pohárů, což je skvělé v každém ohledu😊 Covidová doba nechala a bohužel stále ještě nechává své stopy v každé rodině. Je to velice složité období a hodně náročné převážně na… Číst vice »

Lola
Lola (@lola)
8 měsíců před

Dobrý deň, chcela by som poprosiť o radu. Potrebujem sa v živote niekam pohnúť, ale mám pocit, že stojím na mieste. Mala by som hľadať novú prácu, študovať alebo odísť do zahraničia? Tiež sa mi tam pletie túžba po láske, ale akosi to všetko nejde do hromady… Ďakujem

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Lola
7 měsíců před

Milá Lolo…. Omlouvám se, že odpovídám až teď. Ale byla jsem 14 dní v karanténě na chalupě, bez internetu. (Poprosila bych Tě pro příště, abys napsala své oficiální jméno a datum narození nebo alespoň Tvoje znamení, jelikož je potom dost problematické, vykládat karty takhle naslepo. Tak alespoň všeobecně…..) Nová práce, by asi nedopadla nejlíp. Tarot mě upozornil u první změny práce na nějaké podvody a nekalosti a v druhém případě to nejdřív vypadalo na příjemnou změnu, ale následovně by ani ta u Tebe nevedla k lepšímu. Práce v zahraničí, se mi ve Tvém případě jeví přes počáteční problémy vcelku, jako… Číst vice »

Lola
Lola (@lola)
Reply to  Iriss
7 měsíců před

Ďakujem Iriss smile Aj keď je výklad všeobecný myslím, že je veľmi trefný. Uistila som sa, že moje pocity hovoria správne. Ďakujem ešte raz a prajem krásny večer.

Selinka
Selinka (@selinka)
8 měsíců před

Ahoj Popelky, mám docela změny v práci, plus včera pohovor na jiné místo v rámci firmy – ani z jednoho nemám moc dobrý pocit, můžete se mi, prosím, podívat, co by pro mě bylo nejlepší, nebo jak to ad práce dál vypadá? Mám tedy životopisy poslané i do zahraničí, ale tady už se nedovažuji doufat…
Děkuji, Eva (5.2.1977)

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Selinka
8 měsíců před

Milá Evičko. Dívala jsem se, co říká Tarot na ty Tvé pracovní starosti. Co se týče těch momentálních změn, tak by se to mělo v nejbližší době uklidnit. Vypadá to, že se tam mění vedoucí pozice, které rozhýbou momentální zmatečnou situaci. Na ten pohovor, na jiné místo v rámci firmy, jsi šla s určitými výčitkami, ale myslím, že by to pro Tebe asi nebylo dobré. Na to místo máš, to není pochyb. Ale nepřineslo by Ti asi moc klidu. Je tam opravdu momentálně hodně problémů a v určité chvíli bys tam nejspíš narazila i na nepoctivost, až určité “podrazácké” jednání.… Číst vice »

Selinka
Selinka (@selinka)
Reply to  Iriss
8 měsíců před

Ahoj Iriss, moc Ti děkuji za náhled. Z toho zahraničí to doufám ještě přijde, zatím ticho po pěšině …takže zatím musím válčit interně sad Děkuji a krásný den, Eva

Lali
Lali (@lali)
9 měsíců před

Milá Iriss,

mohu poprosit Tebe i tvé karty o odpověď na otázku, zda-li se mohu tento rok těšit na to, že potkám lásku? Vloni v létě ukončen 4letý vztah, mám v sobě vše zpracované a urovnané …
Mockrát děkuji a přeji krásný den

Leona, 5.5.1973

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Lali
9 měsíců před

Krásný večer, Leonko. Děkuji Ti za Tvůj dotaz a ráda se na něj zeptám kartiček ♣ ….. Ze začátku je tu vidět, ten Tvůj ukončený vztah. Momentálně u Tebe převládá starost o rodinu…. Nemáš dceru? Bude to chtít z Tvé strany ještě trochu trpělivosti. Máš tu následně plánování nějaké cesty, možná dovolené, ale se značným omezení. Což bude pravděpodobně souviset s covidovou situací, panující v celém světě. Ovšem, jakmile se přežene toto vážné, ale značně zdlouhavé období, které doléhá na nás na všechny, budeš zase plná síly a energie, což Ti do života přinese nový, čerstvý vítr a hlavně lásku… Číst vice »

Lali
Lali (@lali)
Reply to  Iriss
9 měsíců před

Iriss moc děkuji, naděje tedy přede mnou je, což mě těší.
Já vím, že ne všechno je v životě hned a na to nejlepší je fajn si počkat. Ale já se v tom posledním vztahu cítila v podstatě sama, takže to na nějaké vnitřní úrovni cítím tak, že jsem sama už velmi dlouho dobu …
Co se týče dětí, dcery mám dvě a s jednou je to teď náročnější, puberta s ní cvičí opravdu slušně smile Ale máme se moc rády smile

Taky přeju do této doby hodně klidu, radosti a zdraví!
Leona

Iriss
Iriss (@iris)
9 měsíců před

😎….. Je vidět, že jsou asi momentálně všechna děvčata šťastná a že nemají žádné problémy, se kterými by si nevěděla rady.
Což mě samozřejmě jako ženu, velice těší! Ale už trochu míň, co by nevyužitou kartářku 😏☯

Last edited 9 měsíců před by Iriss
terkys80
terkys80 (@terkys80)
9 měsíců před

Zdravím všechnysmile, kdo bude mít zájem, ráda odpovím na Vaše otázky smile
Hezký zbytek neděle přeji

Rada
Rada (@rada)
Reply to  terkys80
9 měsíců před

Dobrý den, milá Terkys, mohu Vás tedy poprosit o výklad? Nevím, jak přesně formulovat otázku, jedná se o finanční záležitost – vyrovnání majetku po rozvodu, chtěla bych se zeptat, zda dojde k dohodě nebo se to potáhne, případně i přes soud, a jak to pro mě a mé dcery dopadne ( jde o to, že budu muset ex pána vyplatit, a už teď – v jeho nastřeleném návrhu) si nárokuje , co mu nepatří, ” jeho pojetí spravedlnosti” je prazvláštní, mám pocit i podvodů, pokud by šlo nějak nahlédnout, na případné překážky, na co si dát pozor, a zda mohu… Číst vice »

terkys80
terkys80 (@terkys80)
Reply to  Rada
9 měsíců před

Dobrý den, ano mrknu na tosmile

terkys80
terkys80 (@terkys80)
Reply to  Rada
9 měsíců před

Ještě jednou Vás zdravím ..Co se týče majetku, tak nejspíš se vám nebude pozdávat něco na návrhu na výživném i klidně celkovém vyrovnání jak jste psala,ale ukazuje se mi tu právník, se kterým něco vymyslíte a máte tam vítězství,dopadne to dobře ku vašemu prospěchu Dále mi vyšlo ,že stěhovat se v nejbližší době nebudete, dokonce tam kde jste teď doma,tak je vám to osudem dáno a budete tam holky šťastné Co se týká osob,které jste prosila o pomoc,je tu jeden člověk,který to celé narušuje,na toho si dejte pozor. Starší muž,energetický,autoritativní,rozkazující….a na závěr rada pro Vás, i když je vám z… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
Reply to  terkys80
9 měsíců před

Dobrý den, Terko, děkuji Vám moc za výklad a podporu. Nemohl by mi prosím Archanděl poradit, co je mé poslání a co mi již neslouží? Je to zvláštní, jako Rybka tu intuici vnímám dost často všude okolo mně, ale sama sobě neporadím. sad. 23 let jsem byla s někým, kdo mě trápil a já to neviděla. sad. Děkuji, Terry.

terkys80
terkys80 (@terkys80)
Reply to  Rada
9 měsíců před

Já jsem taky ryba, mám to podobně..Co vám neslouží je používání negativních slov, co se týká domova ,kariéry a finančních záležitostí. Volte pouze pozitivní slova, protože tato slova předurčují co dostanete .Mluvte o svých touhách tak, jakoby již byly splněny. Základní čakra, umístěná na dolním zakončení páteře, je energetickým centrem, které řídí pocity týkající se materiálních potřeb. Představujte si, jak při každém vdechu posíláte léčivé světlo do tohoto bodu své páteře. Snažte se uvidět a prociťovat ve svém nitru obrovskou kouli rubínově červeného světla. Protože každá obava je modlitbou, kterou k sobě přitahujete zhmotnění svých starostí, nahrazujte je pozitivními modlitbami… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
Reply to  terkys80
9 měsíců před

Děkuji Terko za další doplnění, snad bude lépe. Přeji Vám klidné dny. Rada

terkys80
terkys80 (@terkys80)
Reply to  Rada
9 měsíců před

Děkuji, hlavně Vám smile

Rada
Rada (@rada)
9 měsíců před

Milá Nelo, poslala jsem Vám s dovolením SZ. Děkuji.

Iriss
Iriss (@iris)
9 měsíců před

Nevím, jak ostatní….. tak budu mluvit pouze “za sebe”!?
Velice bych uvítala, pokud byste mi (samozřejmě s odstupem času) potom napsali “zpětnou vazbu”💌
Předem díky.
Iriss ☯

terkys80
terkys80 (@terkys80)
9 měsíců před

ahoj

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  terkys80
9 měsíců před

Vítej na Popelkách……
Iriss ☯

terkys80
terkys80 (@terkys80)
Reply to  Iriss
9 měsíců před

Děkuji moc za přijetí, nedávno jsem ukončila školu Crowleyho tarotu a když bude mít někdo zájem, ráda mu otázky zodpovím smile Vy jste Iriss úžasná, ani jsem nedýchala když jsem četla vaše odpovědismile

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  terkys80
9 měsíců před

Wow…. kočičko, děkuji za poklonu 😉
Těším na spolupráci a gratuluji k absolvování kurzu.
Iriss ☯

terkys80
terkys80 (@terkys80)
Reply to  Iriss
9 měsíců před

děkuji mockrát smile

terkys80
terkys80 (@terkys80)
9 měsíců před

B I

Rada
Rada (@rada)
9 měsíců před

Milá Nelo, děkuji za doložení otázek, napsala jsem Vám odpověď k výkladu, viz níže, mám tam prosím ještě drobnou otázku. Píši sem nahoru, aby se to neztratilo.
Děkuji moc. Mějte se krásně a opatrujte se. Ráďa

Iriss
Iriss (@iris)
9 měsíců před

Děvčata…. Jen mám pro příští dotazy malou prosbu, aby jste uváděly k vašemu jménu ještě DATUM NAROZENÍ?! Tarotové karty pracují neméně i se Zodiakem a k tomu je mnohem efektivnější určit i znamení zvěrokruhu pro vás nebo toho, na koho se ptáte (samozřejmě, pokud je vám známo)!? 😃
Předem děkuji.
S pozdravem…. Iriss ☯

Radak
Radak (@radak)
9 měsíců před

dobré ráno Iriss, mohla bych také prosím požádat o výklad na lásku – ukončila jsem dlouhodobý vztah, pan by sice chtěl pokračovat, ale já už nechci, nikam to nevedlo. Jsem teď 3 měsíce sama a jak to bude tento rok a jestli potkám nějakého muže – lásku. Potkám vůbec někdy stáleho partnera. Děkuji ať se Vám daří Radka rak 50 let

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Radak
9 měsíců před

Krásnou neděli, Raduško a předem děkuji za důvěru. Pokud jde o Tvoji otázku…… Udělala jsi opravdu dobře, že jsi váš dlouhodobý vztah ukončila. Opravdu nebyl do budoucna perspektivní. Je fajn, že jsi nespěchala na nový vztah a dala jsi si menší citovou pauzu. Je dobré, že jsi měla čas jen sama pro sebe a udělala si jasno, v tom co chceš do budoucna nebo především v tom, co hlavně už nechceš. To je pro nás všechny čas od času nutností. Řeknu Ti potěšující zprávu. Máš tu nového, seriózního muže. Jen drobný detail…. Musíš si z hlavy vyhnat výčitky a nepřemýšlet… Číst vice »

Radak
Radak (@radak)
Reply to  Iriss
9 měsíců před

hezký den Iriss, velice moc ti děkuji za velmi pozitivní výklad a tvé rady. Hned mám radost smile Přeji ti ať se ti daří, měj se krásně Radka

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Radak
9 měsíců před

Díky Raduško…. Tobě taky přeji krásný zasněžený týden 😉❄❄❄
Opatruj se 😇
Iriss ☯

Ivik
Ivik (@ivik)
9 měsíců před

Milá děvčátka kartářky prosím vás vyložila by mě některá z vás kdy a jak se změní konečně můj život jak v oblasti lásky co dělat a nebo co dělám špatně že dny míjí a jsou stejné pomalu jako přes kopírák .Stále stejné problémy samota,financí málo.Děkuji Iva 65

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Ivik
9 měsíců před

Příjemný večer, Ivuško. Vyložila jsem karty na ty Tvé starosti…. Víš, Ty se v tom osobním životě stále vracíš do minulosti a vyčerpává Tě hodně i rodina. POTŘEBUJEŠ TROCHU VYRAZIT VEN, třeba jen do parku nebo do lesa….. (I když to v momentální covidové situaci teď není jednoduché.) Chce to přeprogramovat myšlení? Sama v sobě si vytváříš zbytečné překážky, pro nový začátek. Měla by jsi trochu zvolnit, protože stále jen pracuješ a někdy je toho na Tebe už opravdu moc. Po finanční stránce, ještě chvíli potrvá, než se vše obrátí k lepšímu. Ale pokud tu dobu, využiješ pro sebe a… Číst vice »

Ivik
Ivik (@ivik)
Reply to  Iriss
9 měsíců před

Milá Iriss moc děkuji máš pravdu.Do lesa chodím s pejskem každý den je pravda že je mě vždy lépe,jen ta moje mysl stále sklouzává do minulosti a bojím se aby mě nebylo znovu ublíženo.Stalo se tak od mých partnerů i mé sestry mám pocit,že si každý řekne potřebuješ si bouchnout,hele tam je Iva a prásk a schytám to,jsem stále důvěřivý blbec,který stále doufá že se lidé změní a budou aspoň trochu hodní a najde se ten co mne bude mít rád.

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Ivik
9 měsíců před

Určitě se najde nějaká spřízněná dušička. Jen tomu musíš věřit a jít tomu naproti. Doma Tě nikdo nenajde….
A nedovol do budoucna, aby se k Tobě kdokoli choval špatně a hlavně si nenech ubližovat. Ze všeho nejvíc musíš mít ráda “sebe sama”! To pak z člověka vyzařuje na dálku – víš?
Opatruj se a hodně štěstí do budoucna Ivuško. Klidně se zase ozvi, kdybys něco potřebovala…..
Iriss smile


Iriss
Iriss (@iris)

Díky moc…. Míšo!
Opravdu si toho moc vážím.
Zároveň zdravím všechna ta báječná děvčata, kterým se budu snažit pokud to bude v mých silách pomáhat.
Opatrujte se smile

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Iriss
9 měsíců před

ahoj Iriss!
Ráda tě tady vidím, a těším se na případné spolutvoření smile
Nela

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Hippogryph
9 měsíců před

Zdravím Nelinko.
Moc děkuji za milé přivítání a těším se na novou spolupráci smile
Jste tu všechny báječné a mám se od vás co učit.
Hezký den vám všem smile
Irena

Kassandra1
Kassandra1 (@kassandra1)
9 měsíců před

Zdravim vsetky mile dusicky ,ktore by boli take laskave a mohla by som niektoru poprosit o vyklad na jednu otazku,ktora ma uz dlho trapi , nemozem uz ani spavat, mam ako to povedat uplnu tazobu na dusi. Prosim kedy si najdem pracu, uz nevladzem, tolko ziadosti. volania, mam urcite zdr. problemy,koli ktorym nemozem pracovat pod velkym stresom, co mi hladanie zuzuje. Tato sucastna situacia mi dava len slzy a beznadej. Prosim ak mozte mi niekto pozriet na pracu, ci najdem, ci ju zvladnem… Dakujem velmi pekne

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Kassandra1
9 měsíců před

Milá Kassandro. V pracovní oblasti Tě čeká opravdu konečně změna, i když nemohu určit bližší časový rozsah. To tarot neumí…. Pokud budeš ale ještě chvíli trpělivá, máš tu hned vzápětí změnu práce pod “Kolem osudu”, takže ji prakticky nemůžeš minout. Máš tu dvě nabídky od nějaké ženy, které nebudou to pravé. Následně je tu nečekaná pracovní nabídka od muže, která by mohla být mimo Tvé bydliště a ta by Ti podle všeho měla přes nějaké počáteční menší trable (než se zapracuješ) vyhovovat. Pokud jde o Tvé zdrav. omezení, tak budeš mít nejspíš ze začátku někdy pocit, že je toho na… Číst vice »

Kassandra1
Kassandra1 (@kassandra1)
Reply to  Iriss
9 měsíců před

Velmi,velmi moc dakujem. Chvalabohu ze nieco sa mi ukazuje. Pracovala som s detmi, tak moja tuzba je vratit sa k tomu. deti milujem, no neviem ,necham sa prekvapit. Dakujem ti moc a prajem ti hodne zdravicka v tejto dobe a nech sa ti len dari

Iriss
Iriss (@iris)
Reply to  Kassandra1
9 měsíců před

Děkuji moc…. Tobě taky hodně štěstí do budoucna. Držím Ti pěstičkysmile
Iriss

KIM
KIM (@kim)
9 měsíců před

KIM-27.4.1961,díky,zapoměla jsem to k dotazu napsat

KIM
KIM (@kim)
9 měsíců před

KIM. Moje milé kartářky,chtěla jsem moc poprosit o výklad.Mám 4 děti v pěstounské péči,z toho 2 děti jsou má vnoučata,další 2 děti jsou od kamarádky ,která zemřela na rakovinu. Nyní se mé dceři narodilo 3 dítě a objevila se jí rakovina kostí,ještě mimo to její přítel ,se kterým 3 dítko má,ho -to dítko zbil ,až mělo krvácení do mozku,Dcera udajně o tom všem věděla ,oba čekají na soud,mimčo nám odmítla svěřit,to je zatím u přechodných pěstounů.Prosím ,jak vše dopadne,svěří mi malého do péče,jak dopadne soud?Nyní se potýkáme i s financemi ,prosím ,jak se vše vyvine?Marcela.27.1961. Děkuji moc

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  KIM
9 měsíců před

Milá Marcelo, tuto otázku, a výklad karet k ní, přenechám jiným.
Je v ní vícero otázek, vyžaduje to komplexní přístup, a není to otázka na mailový/webový výklad.

V této souvislosti a kontextech nyní výklad neučiním ani variantou osobně nebo přes telefon.

Můj osobní vývoj, mě sem zatím nepustí. Takže na akutní dotaz určitě najdeš odpověď u ostatních Popelek, nebo úplně jinde, nebo ještě to téma dozraje jinam.

S úctou Nela

Rada
Rada (@rada)
9 měsíců před

Milá Nelo, pokud byste měla prosím pak ještě chvilku, mohla byste mi kouknout na ten strach ze zklamání, nějak blíže to specifikovat , čeho se to může týkat a zda to je v nás obou, či u jednoho? Děkuji

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Rada
9 měsíců před

Ahoj, milá Radko, doložení otázky se to vyvíjí takto: Téma zmíněného strachu ze zklamání (z nedostatku něčeho, strachu z odsouzení, nemilá minulá zkušenost apod.) se týká zatím obou. Přišly 3 karty k Tobě, 2 k němu a 3 ke společné cestě. Jinak bych to tam nepsala, ale upozornilo to na sebe tím množstvím stejných pocitů (hl. v rovině emocí). Ale neboj, ačkoliv jich je tolik, jejich aspektem je potenciál právě k tomu přijímání, jakož i průchod k odvaze a důvěře. Jistě sama ucítíš, vlastní pocit z karty s názvem Láska(u něj) a Radost (společný vývoj). Jsou jen trochu omezované kontextem,… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Hippogryph
9 měsíců před

Milá Nelo, velmi děkuji za doložení karet a výklad. Poselství karet snad do jisté míry chápu. Trochu nerozumím té pasivitě a zároveň-žena nedělá nic, aby ho měla – to jsou myšleny asi 2 jiné roviny? A možná vyjádření: jít za hlasem srdce (- jež se může a nemusí shodovat s mými přáními) – je tu pro mě nečitelné, asi málo konkrétní – má mi to něco sdělit, uvědomit si?
Nelo, děkuji.
Přeji také spoustu radosti.
Radka

DigiD
DigiD (@digid)
10 měsíců před



DigiD
DigiD (@digid)
Reply to  DigiD
10 měsíců před

můžete to prosím smazat, nevím jak se mi to povedlo

Selinka
Selinka (@selinka)
10 měsíců před

Milé Popelky, stala se mi zvláštní věc – vstoupil mi do života muž, se kterým jsme se 15 let nestýkali. Nevím, co si o tom mám myslet, nezavání to nějakým podrazem? Eva 5.2.1977, Michal 10.1.1977. Pokdu si některá najdete čas, prosím…

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Selinka
10 měsíců před

Příští výklad ráda smile Naslyšenou, vyjde-li se Ti sem pak stavit .

Selinka
Selinka (@selinka)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Určitě, budu moc ráda! A aby toho nebylo málo, tak mi včera vstoupil další muž z minulosti, taky už nic nechápu ….tenhle je Petr, 18.4.1978

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Selinka
9 měsíců před

výklad pod hlavní otázkou smile

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Selinka
9 měsíců před

Ahoj, Evo, zatím tykám, kdyžtak se ozvěte Posílám slíbený výklad: (U Petra by se hodilo od Tebe dodat otázku, a i tak u obou pouze předpokládám že mluvíme o mužích, kteří by mohli být potenciál partneři, příp. kamarádi, nebo některý i byl v minulosti partner…předopokládám, že nemluvíme o pracovních vztazích atd….) Ty a Michal: v té podstatě zmiňovaného setkání zrada není. Následná informace se zakládá na tý obavě ze zrady. Proto karty na tu situaci mezi vámi hovoří pozitivně a optimisticky. Jen směrem od Tebe je aspekt pochybnosti, který místo prince na bílém koni zkoumá, proč kůň není bílý, ale… Číst vice »

Selinka
Selinka (@selinka)
Reply to  Hippogryph
9 měsíců před

Ahoj Nelo, moc Ti děkuji, opravdu! Vlastně to nevypadá vůbec špatně a je to zase jen o nastavení v mé hlavě, a ano, je třeba se oprostit od minulosti, snad jsme se všichni nějak poučili a posunuli a hrabání se v minulosti a hlavně její předhazování k ničemu dobrému nevede. Pomohlo mi to, děkuji!

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Selinka
9 měsíců před

Ať se daří, milá Evo. Děkuji za zprávičku. smile
Pěkný čas
Nela

Rada
Rada (@rada)
1 rok před

Dobrý den, Popelky, prosím, mohly byste nahlédnout na můj vztah s mužem – směřování?, nestane se něco zásadního? Moc děkuji ( Radka 24.2.1973, Miloslav 14.4.1973).

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Rada
10 měsíců před

Dobrý den, Radko, také poprosím raději o aktualizaci zde, zda otázka platí? Přes zimu mám výklady časově rozvolněné pro zpomalení. Díky za příp. spolupráci. smile Nela

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Dobrý den, Nelo, ano platí, prosím o nějaký náhled tohoto vztahu, radu pro mě, mohlo by to směřovat k partnerství? Moc děkuji

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Dobrý den, ještě jednou, omlouvám se, mohla bych doplnit k výkladu- ten muž je asi nyní dost rozpolcený, srdce versus rozum- má závazky, strach,že by ztratil některé své nejbližší, že by ho odsoudili, kdyby šel za hlasem srdce. Dá se prosím podívat i na toto. Nějaké přijatelné řešení pro mě i pro něj? Děkuji moc.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Rada
10 měsíců před

Dobrý den,v Rado, ráda pošlu výklad, i s doplňkem, jen jdu postupně, takže dnes už “odkartováno” smile Ozvu se hned jak to půjde.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Rada
10 měsíců před

výklad pod Tvou hlavní otázkou smile
Nela

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Rada
10 měsíců před

Dobrý den, milá Radko, slíbený výklad: V tomto případě bych to trochu rozvolnila. Teď v aktuálním čase tomu vývoji ještě moc nepřeje. Ona tam je cítit jistá přitažlivost, nebo něco, co vás vzájemně u sebe zajímá a láká. Ale řekněme, že věci “nejsou na svým místě”, aby to aktuálně probíhalo hladce. Spíš je doporučeno posečkat a nechat to vyvinout. Téma, kolem kterého se to točí, by mohl být strach ze zklamání na pocitové, emoční rovině. Často to bývá špatná zkušenost z minulosti projektovaná do nyní- to by se muselo doložit otázkami. Ale jinak je to o umění přijímat Lásku a… Číst vice »

Rada
Rada (@rada)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Nelo, děkuji Vám moc. Stále v tom tápu. ale asi s tím nic neudělám. Děkuji.
Mohu případně pak napsat ještě otázku na ten problém strachu? Zda to je z jeho nebo mojí strany, co se tam odehrává? Pro lepší pochopení. Až budete mít někdy chvilku a energii. Ať se Vám daří. Rada

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Rada
9 měsíců před

Podíváme se na to, jen to nebude brzy, mám zatím plný termíny.
Odpovím co nejdříve to půjde.
Nela

peba
peba (@peba)
11 měsíců před

Dobry den, rada bych se zeptala, jestli muzu v dohledne dobe doufat v seznameni s zivotnim partnerem, a dockam se nekdy vlastniho potomka? Dekuji.

KIM
KIM (@kim)
11 měsíců před

prosím,prosím o výklad,seženeme konečně bydlení v domečku a co zdraví Marcela,nar.27.4.1961

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  KIM
10 měsíců před

Dobrý den, je otázka aktuální? Díky Nela smile

KIM
KIM (@kim)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

ano,moje otázka je stále aktuální

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  KIM
10 měsíců před

Výklad najdeš pod Tvou otázkou smile

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  KIM
10 měsíců před

Ahoj, milá Marcelo, začala jsem při výkladu tykat, snad vpořádku i zde. Slíbený výklad: K bydlení po kterém toužíš: Vývoj vychází dobře. Je založen na zkušenostech, protože jste si již evidentně ledasčím prošli (potem a krví- tím myslím nezdary i úsilí) a z toho povstává nová aktuální síla. Je to potvrzeno hned několika kartami.Jakkoliv se to zdá prosté, je to zde hodnotná informace, neboť opravdu teď máte v rukou mnoho. Zkušenosti jsou cenné. Venuše je zde posílena krásnou kartou. Pro Tebe, ženu v Býku, je velmi pravděpodobně velkým snem mít stabilní a harmonické (rodinné) zázemí. Z Vesmíru Tě však zatím… Číst vice »

KIM
KIM (@kim)
Reply to  Hippogryph
9 měsíců před

Milá Nelo,moc děkuji za tvůj výklad ,budu se jím řídit ,co to dá. KIM

Lali
Lali (@lali)
1 rok před

Vážené kartářky, prosím o výklad – před dvěma měsíci rozchod po víceletém vztahu, stále vnímám jako neuzavřený, spíše na nějaké energetické úrovni. Můžete se na to prosím podívat? Hodně mě to trápí a zasahuje.
Leona 5.5.1973, Igor 14.10.1960.
Ze srdce děkuji.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lali
10 měsíců před

Dobrý den, Leono, také poprosím raději o aktualizaci zde, zda otázka platí? Přes zimu mám výklady časově rozvolněné pro zpomalení smile Díky za příp. spolupráci. Nela

Lali
Lali (@lali)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Dobrý den, Nelo,
děkuji za Vaši reakci. Ano, otázka aktuální je, sice už uběhl nějaký čas, ale situace je stále stejná – proto budu vděčná za odpověď. Leona

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lali
10 měsíců před

dnes mi to vyšlo na dva předešlé výklady, napíši v nejbližších dnech. Děkuji smile

Lali
Lali (@lali)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Budu se těšit a přeji Vám krásný den.

Lali
Lali (@lali)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Nelo, když už se budete dívat do karet, prosím ještě o doplnění informace, zda-li se mohu těšit na nový vztah. Děkuji.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lali
10 měsíců před

Výklad pod Tvou otázkou smile Právě dopsáno. Pěkný čas, Nela

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lali
10 měsíců před

Milá Leono, zasílám slíbený výklad, asi budu všem tykat, je mi to milejší, tak snad ok K tomu vztahu (tuším 4měsíce po rozchodu) Vychází zde, že by opravdu prospělo uzavření situace a 3 Disků potvrdila, že fyzicky je završeno a ukončeno, takže ano, je to na energetické rovině. (řekněme spíše v emocích, přijetí, a propuštění minulosti) Co stojí za zmínku: karty neodhalují detail, tentokrát, a na doptání jsou opatrné. Naznačuje se tady upřímnost k sobě samé, přiznat si, kde se tlačí na pilu, nebo jsou nějaké Tvé nenaplněné představy a přání, tedy PODMÍNEČNOST. Také přijetí své cykličnosti a ženské proměnlivosti… Číst vice »

Lali
Lali (@lali)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Nelo moc děkuju za podrobný výklad. Pokusím se řídit se všemi doporučeními, za něž též děkuji. Nerozumím však termínu “energetické nepřijetí HMOTNÉ manifestace situace a rozhodně nespokojenost s tím, co je”. Co si pod tím mám představit? Tohle je pro mě, jako pro Býka, moc abstraktní smile

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lali
10 měsíců před

Ahoj Leono, děkuji za podnětnou otázku k ujasnění, velmi mi tyto zpětné informace pomáhají k doladění pojmů, které používám. (jsem numerologie 5, tak ráda komunikuji variabilně) termínem “energetické nepřijetí HMOTNÉ manifestace situace a rozhodně nespokojenost s tím, co je”v tomto konkrétním případě jsem tím vyjádřila cestu, jak udělat “tlustou čáru za minulostí” (Disková karta tarotu promluvila k energetické pocitové rovině): Manifestovat energii rozchodu do hmotného – (popíšu praktický příklad níže), jinak to umožňuje to ukončení a neohlížení se, pamatovat si to pěkné a přínosné, tlustá čára. Ten pocit, který správně perfektně sama cítíš,( že je vztah energeticky neuzavřen), karty potvrdily,… Číst vice »

Lali
Lali (@lali)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Nelo moc děkuji a též přeji krásné dny.
Leona

acrab
acrab (@acrab)
1 rok před

Milé kartářky, měla bych také prosbu o výklad, rok uběhl jak voda, plný různých omezení a komplikací a tak jsem stále sama. Najdu si v blízké době muže pro vztah? Bude to mít budoucnost? Děkuji
Radka 15.11.1970

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  acrab
10 měsíců před

Pěkně zdravím, Radko, prosím, napište mi sem, zda je otázka aktuální?
Ráda pošlu výklad, mám přes zimu klidový čas, tak ať aspoň odpovídám aktuálněji smile Díky! Nela

acrab
acrab (@acrab)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Krásný nový rok, který víc dá, než sebere přeji Nelo. Předem děkuji. Ano, má situace je stále aktuální, tak jak bylo napsáno v dotazu. Radka.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  acrab
10 měsíců před

Děkuji za milé přání, Radko! Posílám slíbený výklad na Vaši otázku: Zdá se, že ten rok změn i restrikcí Vám pomohl si lépe ujasnit priority a Vaše touhy. Což ještě trochu dobíhá. Pěkné je, že On by se mohl brzy objevit díky kartě Zamilovaní, zde referující spíše k té cestě. Zamilovaní je zavádějící název, ale jsem si jistá, že Vám to mohu napsat s malým dopřesněním: v této souvislosti je Váš budoucí partner stejně jako Vy nasměřovaný zájmem Vás potkat, oba k tomu jdete svou cestou. Tato karta Vám přeje, aby jste se opravdu cítíli, milovali a poznávali a to… Číst vice »

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  acrab
10 měsíců před

MALÝ EDIT SOUHRN: na otázku zde se najdete s mužem a zda to bude mít budoucnost:

Ano, je tomu přáno, věci se tím směrem hýbou, u Vás dobíhá proces ujasnění si věcí a tento půlrok přeje nejvíce posílení sebe sama jako ženy a tím se pak otevírají možnosti partnerství, které vydrží. Máte dobrý výhled, necháváte se lépe vést životem a probíhá to tedy ve Váš prospěch. Nedávejte si časové omezení a přijde to dřív! viz výklad celý. smile

acrab
acrab (@acrab)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Milá Nelo, moc děkuji, že jsi věnovala čas mému dotazu. Před tvým výkladem smekám, krásně napsáno a pro mě srozumitelné. Jsem potěšena, že jdu správnou cestou. Ještě jednou velké díky. Radka

Lili
Lili (@lili)
1 rok před

Kartarky: nebo me napadá, jestli kolikrát blbě nekecám, nebo můj hlas jim může připadat ne moc ženský.
Děkuji Lili

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lili
10 měsíců před

STEJNÁ odpověď jako na první výklad níže smile

Lili
Lili (@lili)
1 rok před

Dobré ráno mile Popelky, mám dotaz na kartářky. Už dlouho o mě žádný muž nezakopl a chci se zeptat, co ze sebe vyzařuji vůči nim, zda jsem v jejich očích při těle, neatraktivní, zkrátka chci vědět na čem jsem.
Děkuji s pozdravem Lili, nar 12.9.1978

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lili
10 měsíců před

Pěkně zdravím, Lili, prosím, napište mi sem, zda je otázka aktuální?
Ráda pošlu pak výklad, mám přes zimu klidový čas, tak ať aspoň odpovídám aktuálněji smile Díky! Nela

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lili
10 měsíců před

Dobrý den, Lili v případě zájmu o hlubší výklad aktualizujte otázku, jinak krátký výklad zde: Vůči mužům, partnerům nevyzařujete nic až tak zásadního ani nemilého, karty mírné a statické. Potvrzují jen, že to jak nahlížíte na sebe sama, má vliv na to, zda se k Vám dostanou muži. Karta od nich k Vám je vstřícná, takže si to jen nedovolujete. Na otázku, zda Vás vnímají při těle: je pěkná mužská karta propojená s city, takže při těle Vás vnímá pouze muž, který sám nemá téma přijaté. Ale můžete vklidu potkat někoho, kdo se takto na ženy nedívá. Neatraktivní a na… Číst vice »

yafroditka
yafroditka (@yafroditka)
1 rok před

Zdravím milé popelky. Chtěla jsem poprosit o výklad, Již nějakou dobu se snažím otěhotnět a zatím bez výsledku. Můžete se mi tedy podívat do karet, jestli se to podaří nebo jestli s tím budou nějaké komplikace. Jana 18.7.1985
Děkuji

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  yafroditka
1 rok před

viz. výše, poslala jsem 2x

Last edited 1 rok před by Hippogryph
Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  yafroditka
1 rok před

Pěkně zdravím, milá Jano, posílám výklad na vaši otázku, s tím že prosím karty o aktuální náhled k dnešnímu datu: Jediná komplikace vychází příliš chtění, nic zdravotního, což je skvělé, navíc chybí jednoznačnost, ukotvenost v sobě. Na Raka moc rozumu a vůle (ohně). Není problém otěhotnět z rozumu, znám i mezi mými blízkými tyto cesty ale Vaše Duše s tím zatím není za jedno, takže máte ještě možnosti to nechat plynout i jinak než doposud. Ptáte se, zda se Vám podaří otěhotnět. Do konce roku to nevypadá. V novém roce 2021 je mnohem víc naděje, protože se už dle karet… Číst vice »

yafroditka
yafroditka (@yafroditka)
Reply to  Hippogryph
11 měsíců před

Zdravím a moc děkuji za výklad. To chtění je pravda, snažím se na to sice nemyslet, ale ono to úplně nejde, když něco člověk chce. S tím rozumem asi úplně nechápu, jak je to myšleno. Ale jinak si myslím, že mám jasno. Poprvé mám chlapa s kterým se nebojím do toho jít. Tady si myslím, že vím co chci. Jen nevím, jak na to přestat myslet a neřešit to. Ale jsem ráda, že to není zdravotní problém, tak budu doufat smile Ještě jednou děkuji.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  yafroditka
11 měsíců před

To, že to cítíte dobře s mužem, rozhodně přeje miminku. S tím rozumem je to myšleno, tak, že karty, které přišly byly ve své esenci spíše rozumové, příp. o vůli a aktivitě vůle, proto jsem zmínila, že tam možná rozum a chtění hraje roli, jako překážka. Jde o to, že pro otěhotnění = žena jako půda, která přijme semínko, esence Země a Voda (žena), esence pasivita. Když mi karty ukázaly esenci “Usiluji”, nevylučuji tím nutnost přání, touhy a záměru, ale připomínám, že hlava otěhotní jen myšlenkou. To co otěhotní děťátkem je vaše krásná děloha a ta neusiluje, ta jen čeká,… Číst vice »

Joe
Joe (@joe)
1 rok před

Dobrý den, prosila bych o výklad. ráda bych věděla, jak se mi v blízké budoucnosti povede v práci – bude se mi dařit? Změním obor? Nebo budu nucena odejít? Jmenuji se Jana a datum narození 19.7.1973 Děkuji předem.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Joe
1 rok před

Dobrý den, milá Jano, posílám výklad na vaši otázku, aktualizovaný na tu práci, kde jste nyní v době výkladu: Práce, kde jste nyní, počala skrze nadšení, touhu po radosti a úspěchu, ale nedařilo se naplňovat to, ačkoliv vše bylo k dispozici. Možná to neklapalo tak dobře, jak by mohlo. Nicméně nyní situace nabrala dobrý směr a je velmi pravděpodobné, že se zrovna cítíte vůči aktuální práci pozorná, zaujatá, a snad i spokojená, neboť v ní máte možnost využít své kvality znamení Raka. Všechny karty, které Vám vyšly v aktuální chvíli jsou citové, láskyplné vůči vaší aktuální práci a až skoro… Číst vice »

Joe
Joe (@joe)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Milá Nelo, děkuji mockrát za výklad a přeji hodně úspěchů v 2021! Jana

Zuzka
Zuzka (@zuzka)
1 rok před

Dobrý den, prosila bych o výklad. Žiji v manželství už 25.rok, momentálně máme velikou krizi a nevím co dál. Manžel je Tomáš, nar.6.5.1963. Mé jméno, Zuzka,nar.24.4.1966. Děkuji moc.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Zuzka
1 rok před

Dobrý den, píši výklad k vaší otázce, poprosila jsem o aktuální náhled k dnešnímu datu, věřím, že poslouží, i kdyby se situace výrazně změnila od doby, kdy jste psala otázku. V kartách je jednoznačně vidět dynamika POHYBU vztahu, to je už co říct, když jste doma dva ve znamení Býka, kteří preferují svůj klid a pevné rodinné, láskyplné zázemí. U manžela proběhla nějaká krize, která má svůj průběh a je čas přijmout její následky, nechat odejít to, co již neslouží a a začít novu kapitolu. Tento náročný čas, který proběhl, nebo ještě dobíhá má vliv na jeho bytostnou podstatu, a… Číst vice »

Lucie.me
Lucie.me (@lucie-me)
1 rok před

Dobrý den, můžu poprosit o výklad na vztah. Lucie 28.4.1980. Děkuji Lucie

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lucie.me
1 rok před

Dobrý den, Lucie, napište prosím aktuální otázku. Zajímá vás kam se bude ubírat, jaký je,nebo radu od karet na co se v něm soustředit atd atd. a je vhodné napsat, zda je to vztah partnerský, rodičovský, pracovní…a křestní jméno té druhé osoby. Děkuji Nela

Lucie.me
Lucie.me (@lucie-me)
Reply to  Hippogryph
11 měsíců před

Dobrý den, jedná se o vztah partnerský. Nyní jsem bez partnera, takže spíš jaké mám vyhlídky do budoucna. Děkuji Lucie

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Lucie.me
10 měsíců před

Pardon, píši až nyní, prosinec jsem už nestihla, jak jsem plánovala a Vánoce i zimu už mám ke zpomalení a s rodinou. Snad se k vám ještě dostane výklad a poslouží pár aktual info od karet: Vyhlídka do budoucna vychází optimisticky (1.dvě karty mužské, pokud jste i přes to ještě bez partnera, je možné, že je velmi blízko, ale v tom případě nehledejte KDO. Nelze se totiž splést, pokud si nejste jistá, ještě to dozrává) V případě, že je otázka aktuální a jste sama, výklad cítím hlavně takto: Váš postoj se v tyto měsíce ukotvuje a ustředňuje právě v tomto… Číst vice »

Lucie.me
Lucie.me (@lucie-me)
Reply to  Hippogryph
10 měsíců před

Děkuji Nelo smile

Carmellka
Carmellka (@carmellka)
1 rok před

Ahoj, můžu poprosit vztah Petr 28.10.1973 Petra 14.08.1974. Děkuji moc.

Hippogryph
Hippogryph (@hippogryph)
Reply to  Carmellka
1 rok před

Dobrý den, k Vašemu vztahu Petr a Petra: aktuálně se zdá vývoj nejednoduchý, pro obě strany. Ať už je to partnerský vztah, či jiný druh vztahu, jeho průběh na nějakou chvíli může být náročný pro oba. Ze strany Petry by byl rozhodně tah a zájem pro lepší vývoj, ale něco ještě brání plně se rozvinout, z něčeho si asi dělala starosti. Petr pravděpodobně prochází i nějakým osobním náročným obdobím, změnami a učením se, jak s tím zacházet, což je vždy velká výzva. Má tím asi pozornost na vícero stran a do daného vztahu méně energie. Pokud se dané změny týkají… Číst vice »

Carmellka
Carmellka (@carmellka)
Reply to  Hippogryph
1 rok před

Děkuji 🙏

vy1968
vy1968 (@vy1968)
1 rok před

Pěkné upršené poslední září, prosím některou z Vás o výklad: kolegyně v zaměstnání je zdrojem konfliktů, jak se to bude vyvíjet dál? Děkuji.